ריברה דל דוארדו

ריברה דל דוארדו

נסיעה קצרה צפונה ממדריד והגבעות הרכות של אזור נהר הדוארו (Ribera del Duero) מתחילות לעצב את הנוף. הכרמים מכסים שטחים נרחבים של אזורים חקלאיים, שבהם משפחות שלמות עמלות, מזה מאות שנים, על יצירת היין המענג ביותר שאפשר לייצר, כזה שמשתלב באוכל הטעים והעשיר של מרכז, צפון ספרד.

אודות הטיול

נחיתה רכה במדריד – ונסיעה קצרה לכיוון צפון, אל הכפרים והכרמים של נהר הדוארו. נסיעה שהיא מסע בזמן, אל עיירות ימי-ביינימיות יפיפיות, מנהרות תת קרקעיות ומרתפים נסתרים. הטירה שממוקמת בלב האזור, חולשת על הדרכים המרכזיות ומקיפה מוזיאון עתיק ומרשים. המלון הטוב ביותר בספרד שוכן במנזר מרשים מהמאה ה 12 וכדאי לקחת בו את הזמן, לבקר ביקב שבאחוזה ולהנות מהספא המפנק וממסעדת המישלן.

יקבים מפורסמים שיינותיהם מגיעים לכל רחבי העולם כמו יקב Protos. היקב ויתר על שמו המקורי: Ribera del Duero, כדי שהשם יוקדש לאזור כולו. מפגש עם אלחנדרו פרננדז, אדם מרגש שאחראי לא מעט למוניטין של יינות ספרד האיכותיים, ברחבי העולם כולו. ביקור ביקב שלו, פסקרה (Pesquera) ישאיר אתכם נפעמים ומלאי אנרגיה חיובית, למראה ה”קשיש” המקפץ בקלילות, בין תלוליות הכרמים המקיפים את ביתו, שעל קצה הגבעה.

פלמנקו, אוכל ויין במדריד – חיי הלילה כאן סוערים! מופעי פלמנקו, ברי טאפאס שמחים וסצנה קולינרית מהמשובחות בעולם! תפגשו חברים שלנו במדריד, שייקחו אתכם להכיר את המקומות הכי טובים בעיר!

גלריות נוספות

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share